Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~reisha | użytkownik

imię i nazwiskoSandra adresCzęstochowa zarejestrowany11.11.2007 @17:32:36 ostatnio na stronie30.03.2015 @23:51:16

Cóż mogę o sobie powiedzieć? Jednym z moich hobby jest fotografia, więc postanowiłam założyć tutaj konto i posłuchać opinii innych na temat moich prac. Jestem raczej początkująca w tej dziedzinie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwaniliowe-niebo.deviantart.com
digarty400 komentarze1772 posty na forum11

komputer / sprzęt
Nikon D60 + 18-55mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~winnna    21.02.2009 @14:01:41
ale to chyba każdy :D
~youloveme    21.02.2009 @13:27:27
oj więc zdjęcie bd musiała robić jeszcze raz.
efekt używania edytora ;P
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~KasperOskar    20.02.2009 @19:19:59
hahah to ci dowcip
łykaj łykaj tylko się nie udław
~ButelkoweSny    20.02.2009 @17:05:01
z biedronki.
~KasperOskar    20.02.2009 @10:28:08
haha najwiekszy ubaw mam z tego ze ty bierzesz to wszystko na powaznie
spoko lux
~mojakwestia    15.02.2009 @22:33:05
wyglądają niestety niezbyt
_______
Proszę, nie dziękuj za ocenę na profilu, o wiele cenniejszy będzie dla mnie komentarz dotyczący mojego zdjęcia, ponieważ jestem tu, aby się czegoś nauczyć.
~KasperOskar    14.02.2009 @22:06:54
ale musze?
~KasperOskar    14.02.2009 @22:02:17
taaak.. czy to zart?
~Grimm    14.02.2009 @21:29:30
będzie jeszcze dedykacja dla tych, co są już po feriach :D

spojrzenie jak spojrzenie. patrzyłem na aparat i pstrykałem 'z ręki' ^^
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~genowefa    12.02.2009 @10:46:00
psuje nie psuje, czasami budynku nie da sie przesunacm hehe pozdrawiam. fajna galeria
~Marta206    11.02.2009 @21:40:28
dzięki. polecam latanie....:D
_______
To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące....
~Grimm    07.02.2009 @21:39:10
miło mi niezmiernie. dziękuję i pozdrawiam
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~jamajka993    04.02.2009 @11:59:51
dzieki
~Visumveri    04.02.2009 @00:57:24
Dzięki ogromne za ocenę :D!!!
~Kothek    03.02.2009 @15:19:38
W końcu zimę mamy, to jakoś skorzystać z tego trzeba ;>
~mmmk    02.02.2009 @17:15:25
to poczęstuj! :D
~chemicalprince    01.02.2009 @13:02:28
Dziękuję za ocenę U inspiratora (z dedykacji) są szachy :P
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~Ewczi    31.01.2009 @21:38:52
no u nas mało tego śniegu, ale i tak mam sporo miejsc w których nie byłam a odwiedzić w końcu trzeba no i bede czekać na jakieś zdjęcia z zimowej sesji :P
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~Rossinek    31.01.2009 @20:43:36
D60tki nie używam raczej. Na tamtą sesję (pustynia itd.) pożyczyłem.
~karol198880612rock    30.01.2009 @16:01:27
dzieki
_______
zapraszam
~anitkowa    29.01.2009 @13:50:17
dziekuje pieknie
~VANderGOGI    28.01.2009 @21:55:26
witam moje miasto pozdrawiam
~dylus    24.01.2009 @17:29:51
przecież żartowałem
~dylus    24.01.2009 @17:21:40
dzięki niebieskowłosa ;P
~Agaaa0392    24.01.2009 @13:36:16
to kiedy sesja? tylko śnieg nam stopniał
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt