Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~reisha | użytkownik

imię i nazwiskoSandra adresCzęstochowa zarejestrowany11.11.2007 @17:32:36 ostatnio na stronie30.03.2015 @23:51:16

Cóż mogę o sobie powiedzieć? Jednym z moich hobby jest fotografia, więc postanowiłam założyć tutaj konto i posłuchać opinii innych na temat moich prac. Jestem raczej początkująca w tej dziedzinie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwaniliowe-niebo.deviantart.com
digarty400 komentarze1772 posty na forum11

komputer / sprzęt
Nikon D60 + 18-55mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~emmett    14.04.2009 @21:10:01
sesja z Jasperem wyszła świetnie niedługo coś wstawię :P
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~wodawproszku    14.04.2009 @16:12:18
proszę bardzo. jeśli chcesz też możesz ocenić moje. :P
_______
nie dziękuj - oceń
~emmett    13.04.2009 @16:43:15
spoko :P
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~emmett    13.04.2009 @16:35:00
tak będzie
jutro mam sesje z Jasperem no i mam Alice ale muszę trochę popracować nad tymi zdjęciami
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~emmett    13.04.2009 @10:33:59
starałem się wybrać podobne osoby do naszego filmiku :P
dzięki i pozdro
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~rodzer71    13.04.2009 @02:43:55
Dzeksss...

Pozdrooo...
~Agaaa0392    12.04.2009 @14:14:25
no tak, koniecznie tylko jak będę mieć torbę to dam znać
~nnaattaalliiaa    11.04.2009 @20:26:10
nie ma za co

wesołych świąt życze! ;]
_______
szczęściem jednego człowieka jest drugi człowiek<3
~Ewczi    11.04.2009 @19:27:24
no niestety trzeba się przemęczyć z tym limitem do jutra, ale to co się dzieje teraz na digarcie to normalny burdel same kwiatki, sratki, pieski, stopy, ale Ty się widzę załapałaś na parę ocen hehe
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~mati1122    07.04.2009 @15:59:32
dziękuję za komentarz liczę na kolejne przy kolejnych digartach ( mam nadzieję że będą lepsze )
~Ewczi    26.03.2009 @21:23:45
no ja mam zamiar tam coś jeszcze pokombinować bo się chyba wybiorę jeszcze raz niedługo
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~Agaaa0392    22.03.2009 @18:40:57
nom tak to, że są dwa obiektywy to jest fajne tylko troszkę martwi mnie sam aparat. no ale chyba muszę przeżyć a na lepszy sama sobie zarobić w niedalekiej przyszłości
~Agaaa0392    21.03.2009 @18:48:17
Jeśli chodzi o aparat.. to kupuję chyba sony alpha 200 z dwoma obiektywami na razie się rozglądam no ale podobno teraz ceny aparatów poszły w górę więc może być ciężko :/
~Agaaa0392    18.03.2009 @16:04:15
Sandra musimy poszukać nowych miejsc na sesje! : ))
~tschecov    16.03.2009 @22:10:46
nim też trzeba się umieć posługiwać :P
nie ma za co polecam się na przyszłość
_______
Mów często dziękuje, to nic nie kosztuje, a mobilizuje!
~lonelyshooter    05.03.2009 @12:21:35
a dziekuje i zapraszam do komentowania i oceniania, staram sie utrzymywac poziom i tempo jednego zdjecia dziennie,
~lonelyshooter    05.03.2009 @12:11:52
moze i masz racje ale i z kita mozna dobre zdjecia robic , =]
~Agaaa0392    02.03.2009 @22:46:30
no Ty masz rekolekcje na miejscu w swoim kościele, ja wręcz przeciwnie. Jadę gdzieś ze szkołą :/ beznadziejnie ale tak mam w tej szkole.
~gos    02.03.2009 @00:11:30
Ale ja napisałam odnośnie motywu wykonania tej pracy i robienia jej na twilight...nie o samej pracy, bo tej nie ocenię...jak z resztą zrobiłam..
~puzii    28.02.2009 @22:54:51
sigma 105 DG macro 1:2,8 pozdro
_______
zapraszam do mnie
~winnna    21.02.2009 @14:01:41
ale to chyba każdy :D
~youloveme    21.02.2009 @13:27:27
oj więc zdjęcie bd musiała robić jeszcze raz.
efekt używania edytora ;P
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~KasperOskar    20.02.2009 @19:19:59
hahah to ci dowcip
łykaj łykaj tylko się nie udław
~ButelkoweSny    20.02.2009 @17:05:01
z biedronki.
~KasperOskar    20.02.2009 @10:28:08
haha najwiekszy ubaw mam z tego ze ty bierzesz to wszystko na powaznie
spoko lux
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt